Informacinės visuomenės plėtros komitetas (IVPK) skelbia, kad 2024 m. atlikto tyrimo duomenimis, 60 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse, jose naudojosi šių institucijų teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, ieškojo informacijos apie jų veiklą ir paslaugų teikimo tvarką. Net 79 proc. gyventojų teigiamai vertina šios informacijos kokybę.
Pažymėtina, kad gyventojai, kurie nesilanko viešųjų institucijų interneto svetainėse, labiausiai skundžiasi naudojimosi e. paslaugomis sudėtingumu ir tuo, kad neranda reikiamos informacijos.
Elektroninių valdžios vartų portale www.epaslaugos.lt lankėsi 43 proc. Lietuvos gyventojų (2023 m. – 39 proc.). Gyventojai daugiausia naudojosi pajamų mokesčio deklaravimo paslauga (50 proc. visų apklaustųjų), sveikatos e. paslaugomis (43 proc.), automobilių registravimo paslauga (22 proc.), taip pat su asmens dokumentais, gimimo ir santuokos liudijimais, darbo paieška susijusiomis paslaugomis.
Respondentai geriausiai įvertino viešųjų bibliotekų katalogų, gyvenamosios vietos deklaravimo, asmens dokumentų, priėmimo į aukštąsias mokyklas, pajamų mokesčio deklaravimo, automobilių registracijos ir gimimo bei santuokos liudijimų paslaugas. Dauguma Lietuvos gyventojų pasitiki bendravimo su viešosiomis institucijomis elektroniniu būdu saugumu.
Pagal IVPK inf.