Liepos 4 d. iškilmingame renginyje Briuselyje paskelbti šių metų Europos skaitmeninių įgūdžių apdovanojimų nugalėtojai. Apdovanojimai skirti penkiems išskirtiniams projektams, padedantiems europiečiams įgyti būtinus ir pažangius skaitmeninius įgūdžius ir taip mažinti skaitmeninį atotrūkį Europoje.
Puiki žinia, kad komisija įvertino Lietuvoje įkurtos NVO „Women Go Tech“ pastangas sprendžiant nepakankamo moterų atstovavimo technologijų sektoriuje problemą ir šią iniciatyvą paskelbė nugalėtoja moterų IRT karjeros kategorijoje. „Women Go Tech“ organizuoja ugdomojo vadovavimo renginius, rengia technologijų turinį, buria paramos bendruomenę ir suteikia moterims galimybę pradėti karjerą technologijų sektoriuje.
Kibernetinio saugumo įgūdžių kategorijoje nugalėjo projektas „Hele Norge øver – SecurePractice4EU“, siūlantis darbuotojų kibernetinio saugumo žinių ugdymo sprendimus.
Skaitmeninių įgūdžių švietimo kategorijoje apdovanojimas skirtas projektui „CitizenCode“, siekiančiam, kad skaitmeninė kultūra, įgūdžiai ir karjera būtų prieinami visiems. „CitizenCode“ padeda vaikams, paaugliams ir mokytojams įgyti svarbiausius skaitmeninius įgūdžius ir suprasti skaitmeninių darbo vietų svarbą.
Čekijos iniciatyva „Skaitmeninė įtrauktis“ („Digitální inkluze“) nugalėjo skaitmeninės kvalifikacijos kėlimo kategorijoje. Ši iniciatyva siekia didinti socialinių darbuotojų ir paslaugų gavėjų skaitmeninį raštingumą, tenkindama svarbiausius skaitmeniniu požiūriu atskirtų gyventojų poreikius.
Įtraukties į skaitmeninį pasaulį kategorijoje nugalėjo „ReDI“ skaitmeninės integracijos mokykla. Ji siekia, kad migrantai ir atskirtyje esantys vietiniai gyventojai turėtų nemokamą ir lygiateisę skaitmeninio švietimo galimybę. Mokykla siūlo kokybiškus programavimo ir kompiuterių pagrindų kursus bei išskirtinę karjeros ir ugdomojo vadovavimo programą.
Europos skaitmeninių įgūdžių apdovanojimais siekiama įvertinti išskirtinius projektus ir iniciatyvas, padedančias europiečiams tobulėti skaitmeninėje srityje. Europos Komisija apdovanojimus rengia kasmet nuo 2016 m., padedant Skaitmeninių įgūdžių ir užimtumo koalicijai.
Visą straipsnį (anglų k.) skaitykite čia.